דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם זה זמן טוב לקחת משכנתא? 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 1784 פעמים ]

מחירי הנדל"ן

לאחר המחאה החברתית של הקיץ האחרון, שוק הנדל"ן השתנה בצורה משמעותית. אולי לא כמו שמארגני המחאה היו רוצים לראות ובצורה שהציבור והרוכשים הפוטנציאלים היו מרוצים, אך עדיין השוק השתנה. עושה רושם שבשנים הקרובות השינוי יתחיל לתת את אותותיו, ומחירי הנדל"ן יוזלו בצורה רבה. העובדה כי זוגות צעירים רבים כיום אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה, בוודאי לא במרכז בארץ בו המחירים מרקיעים שחקים, גורמים לכך כי הבנקים השונים ובעיקר הבנקים למשכנתאות מציעים משכנתא בתנאים טובים בהרבה מאשר עד לפני מספר שנים. כאשר מחליטים היום על רכישת משכנתא ניתן לקבל משכנתא בתנאים טובים, כאשר ההתחייבות יכולה להיות לתקופה ארוכה מאוד של עד 34 שנים. סכום ההחזר החודשי במידה ומתבצעת רכישה של משכנתא לתקופה כה ארוכה יכול להיות יחסית קטן, וניתן להבטיח כי אפשר יהיה לעמוד בו.

 

מחזור משכנתא

אפשרות נוספת העומדת בפני מי שלקח משכנתא אפילו לפני מספר שנים, היא לבצע את התהליך שנקרא מחזור משכנתא אשר למעשה מבצע הערכה מחדש של סכום ההחזר החודשי וניתן לפרוס את המשכנתא לתקופה שונה מאשר יועד מלכתחילה. כאשר מבצעים שינוי במשך זמן פריסת המשכנתא, כמובן שישנם ריביות מסוימות אותם יש לשלם ומיסים שונים, אך בסך הכול התהליך יכול להוזיל בצורה רבה את סכום ההחזר החודשי. בעיקר כאשר התרחש שינוי ברמת ההכנסה של בני הזוג, והמשכנתא מתחילה להיות כבדה וגורמת לכניסה לאוברדרפט מדי חודש, מחזור המשכנתא יכול להיות הפתרון שייתן לכם את האוויר אותו אתם צריכים על מנת להמשיך להתנהל כל חודש כפי שהייתם רוצים ולהמשיך לשלם את המשכנתא כמו שאתם מסוגלים.

 

ביטוח משכנתאות

כאשר מחליטים על רכישת המשכנתא נושא חשוב אותו יש לבדוק או הביטוח. אי אפשר לדעת מה יקרה במשך תקופה כה ארוכה של התחייבות למשכנתא, וייתכן ויתרחש מקרה כגון פציעה או תאונה של אחד מבני הזוג, אשר יגרום לכך כי הוא לא יוכל לקבל הכנסה קבועה אשר תגרום באופן ישיר לקשיים בהחזר המשכנתא. רכישת ביטוח משכנתאות בצמוד לרכישת המשכנתא עצמה יכול להבטיח כי גם במידה ויתרחש משהו כגון זה, הביטוח יוכל לעזור בהחזר החודשי למשך תקופה קצרה או ארוכה. הבנקים למשכנתאות לרוב מציעים ביטוחים שונים אשר כדאי מאוד לבדוק את האפשרות ולרכוש אותם. אי אפשר לדעת מה יהיה וכדאי להבטיח את העתיד הכלכלי על ידי רכישת ביטוח מסוג זה. 

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב